MacBook Air A1466 13-inch -
USB-Poort reparatie
Kosten Op aanvraag
Reparatieduur Op aanvraag
- Hoge slagingskans bij reparatie
- Diagnosekosten vervallen bij reparatie
- Reparatie binnen 1 tot 5 werkdagen
Jouw MacBook Air A1466 13-inch laten repareren?
MacBook Air A1466 13-inch (Mid 2012 – 2017)
Je bent bezig voor school of je werk en opeens kom je erachter dat de USB-Poort van jouw MacBook Air 13- inch niet meer werkt..Wat nu?. Grote kans dat de USB-Poort van jouw Apple Laptop defect is. Reparatie hiervan is in de meeste gevallen de oplossing, en kan je een hoop geld besparen ten opzichte van een nieuwe MacBook. Wij hebben de meest voorkomende USB-Poort problemen van een MacBook Air 13 -Inch Model A1466 hieronder voor je neergezet:
Bijkomende reparaties (optioneel)
- Diagnosekosten: v.a. €0,- en anders €59,-
Toetsenbord problemen herkennen
- Mijn MacBook Air herkend mijn USB-Stick / externe harde schijf niet meer.
- Mijn iPhone laadt niet op via mijn MacBook Air
- Mijn Usb poort werkt niet van mijn MacBook Air
Veelgestelde vragen
Ja wij werken namelijk vanuit huis op afspraak. Hierdoor zijn reparaties beter in te plannen en ben je korter je geliefde Oog Appel kwijt!
Gezien wij op afspraak / opgestuurde reparatie werken gaat dit gelukkig vrij snel. Wij weten namelijk als geen ander dat jij niet lang zonder jouw Oog Appel kan! De reparatie tijd is bij een MacBook gemiddeld tussen de 1 á 5 werkdagen. Dit is zonder de eventuele verzendtijd en gerekend vanaf het moment dat het onderdeel op voorraad is. Zo niet dan hebben wij deze de volgende werkdag al vaak voor je binnen en kun je je MacBook op afgesproken tijdstip/dag langsbrengen. Mocht het probleem Complex zijn zoals een moederbord reparatie dan ligt de reparatie tijd gemiddeld tussen de 1 á 10 werkdagen.
Ja dit raden wij ten zeerste aan voor reparatie en versturen. Indien het alleen om een scherm of accu vervanging gaat etc. dan blijft je data gewoon aanwezig. Dit geldt ook voor de meeste moederbord reparaties. Echter in sommige gevallen dient je MacBook compleet gewist te worden en te worden voorzien van nieuwe Software. Hierbij word het complete apparaat gewist. Uiteraard doen wij dit in overleg.
Deze hebben wij nodig om jouw Oog Appel tijdens en na reparatie volledig op functionaliteit te kunnen testen. Dit is namelijk erg belangrijk om te zien of de problemen zijn verholpen na reparatie. Wij zullen ten alle tijden discreet omgaan met de informatie die op je Apple apparaat aanwezig is en gebruiken je wachtwoord / toegangscode enkel voor test doeleinden en zullen dit nooit delen met derden.
Reparatieformulier
Vul je gegevens zorgvuldig in. Zo kunnen wij zo snel mogelijk voor je aan de slag.