MacBook Pro M3 A2918 14-inch - Accu / Batterij vervangen

Kosten Op aanvraag

Reparatieduur Op aanvraag


  • Hoge slagingskans bij reparatie
  • Diagnosekosten vervallen bij reparatie
  • Reparatie binnen 1 tot 5 werkdagen

MacBook Pro M3 A2918 14-inch (2023-2024)

MacBook Pro M3 A2918 (14-inch) batterij vervangen: Kwaliteit en snelheid!

Heeft je MacBook Pro M3 A2918 (14-inch) een batterij probleem? Of je nu te maken hebt met een MacBook die snel leegloopt, niet goed oplaadt, of uitvalt zonder oplader, wij helpen je snel en vakkundig. Onze technici vervangen de batterij met hoogwaardige onderdelen, zodat je MacBook weer optimaal presteert. Neem snel contact op voor een diagnose en ontdek hoe we je kunnen helpen!

Veelvoorkomende symptomen van batterijproblemen:

  1. MacBook valt uit zonder oplader: Als je MacBook Pro M3 A2918 onverwacht uitvalt zonder aangesloten oplader, kan dit wijzen op een defecte of versleten batterij.
  2. Batterij laadt niet goed op: Merk je dat je MacBook Pro M3 A2918 moeilijk oplaadt of langer duurt om op te laden? Dit kan duiden op een probleem met de batterij.
  3. MacBook gaat snel leeg: Als de batterij van je MacBook Pro M3 A2918 snel leegloopt, zelfs bij normaal gebruik, is het tijd om de batterij te vervangen.
  4. Systeeminstellingen > Batterij > Batterijconditie: Controleer de conditie van je batterij in de systeeminstellingen. Als de status "Service aanbevolen" aangeeft, betekent dit dat de batterij aan vervanging toe is.

Onze batterij vervangingsdiensten voor de MacBook Pro M3 A2918 (14-inch):

  • Opladen werkt niet goed: Als je MacBook Pro M3 A2918 niet goed oplaadt, zorgen wij voor een snelle batterij vervanging zodat je weer probleemloos kunt opladen.
  • Batterij die snel leegloopt: Als je MacBook niet langer de gewenste batterijduur biedt, vervangen wij de batterij door een nieuwe voor betere prestaties.
  • Accu vervangingen: We gebruiken alleen originele of hoogwaardige onderdelen voor de batterij vervanging, zodat je MacBook weer optimaal werkt.
  • Professionele installatie: Onze technici installeren de nieuwe batterij snel en vakkundig zodat je MacBook weer als nieuw werkt.

Waarom kiezen voor onze batterij vervangingsservice voor de MacBook Pro M3 A2918 (14-inch)?

  • Snel en betrouwbaar: We begrijpen hoe belangrijk je MacBook is voor je werk. Daarom zorgen we voor een snelle, betrouwbare en professionele batterijvervanging.
  • Hoogwaardige onderdelen: Wij gebruiken originele of hoogwaardige onderdelen voor de batterij vervanging, zodat je MacBook weer jarenlang probleemloos werkt.
  • Betaalbare prijzen: Onze batterij vervanging is betaalbaar en transparant.
  • Diagnose en reparatie: We beginnen met een grondige diagnose om het batterij probleem vast te stellen, zodat we de beste oplossing kunnen bieden.

Neem snel contact op voor MacBook Pro M3 A2918 batterij vervanging!

Als de batterij van je MacBook Pro M3 A2918 niet meer goed werkt, neem dan snel contact op en laat onze experts de batterij vervangen. Wij zorgen ervoor dat je MacBook weer optimaal werkt!

Veelgestelde vragen

Moet ik een afspraak maken als ik langs wil komen?

Ja wij werken namelijk vanuit huis op afspraak. Hierdoor zijn reparaties beter in te plannen en ben je korter je geliefde Oog Appel kwijt!

Hoelang ben ik mijn MacBook kwijt voor reparatie?

Gezien wij op afspraak / opgestuurde reparatie werken gaat dit gelukkig vrij snel. Wij weten namelijk als geen ander dat jij niet lang zonder jouw Oog Appel kan! De reparatie tijd is bij een MacBook gemiddeld tussen de 1 á 5 werkdagen. Dit is zonder de eventuele verzendtijd en gerekend vanaf het moment dat het onderdeel op voorraad is. Zo niet dan hebben wij deze de volgende werkdag al vaak voor je binnen en kun je je MacBook op afgesproken tijdstip/dag langsbrengen. Mocht het probleem Complex zijn zoals een moederbord reparatie dan ligt de reparatie tijd gemiddeld tussen de 1 á 10 werkdagen.

Moet ik een Back-Up maken van mijn MacBook?

Ja dit raden wij ten zeerste aan voor reparatie en versturen. Indien het alleen om een scherm of accu vervanging gaat etc. dan blijft je data gewoon aanwezig. Dit geldt ook voor de meeste moederbord reparaties. Echter in sommige gevallen dient je MacBook compleet gewist te worden en te worden voorzien van nieuwe Software. Hierbij word het complete apparaat gewist. Uiteraard doen wij dit in overleg.

Waarom moet ik mijn wachtwoord / toegangscode doorgeven?

Deze hebben wij nodig om jouw Oog Appel tijdens en na reparatie volledig op functionaliteit te kunnen testen. Dit is namelijk erg belangrijk om te zien of de problemen zijn verholpen na reparatie. Wij zullen ten alle tijden discreet omgaan met de informatie die op je Apple apparaat aanwezig is en gebruiken je wachtwoord / toegangscode enkel voor test doeleinden en zullen dit nooit delen met derden.

Reparatieformulier

Vul je gegevens zorgvuldig in. Zo kunnen wij zo snel mogelijk voor je aan de slag.

1/3 Jouw gegevens

2/3 Reparatiegegevens

3/3 Beschrijf het defect

Ook geef ik hiermee aan dat ik het reparatieformulier naar volledigheid heb ingevuld en dat ik de algemene voorwaarden heb gelezen.
We gaan veilig en zorgvuldig met uw gegevens om. Meer hierover in onze privacyverklaring »
Een ogenblik geduld…

Contact Hulp nodig?

Te bereiken op:
Maandag  10:00 - 18:00
Dinsdag  10:00 - 18:00
Woensdag  10:00 - 18:00
Donderdag  10:00 - 18:00
Vrijdag  10:00 - 18:00
Het Appellab